eww2...u're fU**kinNg perfect!




AsslmmualaikUm..bismillah :) post kali nak cakap pasal ciptaan allah swt . aku nak luahkan rasa bersyukur nya aku dikurniakan sihat tubuh badan tanpa ada cacat cela :) tapi bagaimana pun sebaik baik ciptaan pasti ada kekurangan kan . macam aku , kekurangan aku ialah mempunyai gigi yang tak cantik . tapi aku tetap bersyukur . even orang nak ejek ke apa , peduli kaw la ! kalau dia ejek aku . sama juga la di persendakan ciptaan allah . kan ?
n0b0dy perfect lah dear..s0 what k0 nk cakap ape?!kaw sape?kaw ade gigi mcm akUh...xde kann..hahaha . kau rasa kau chantek/hensem ? perfect ? ohh itu tidak mungkin wahai manusia . masing masing ada kekurangan . bak kata orang putih NOBODY PERFECT . paham kan ? so kalau kau nak cakap kau perfect , perfect tang mana ? jawab la . hahahha .
keyakinan utk menUlis balik entry niy stElah mer0nda di bl0ggie laen!


n0ta kaki :bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan . dan jgn sesekali merendah kn kekurangan orang lain . semoga hidup anda diberkati dunia dan akhirat :) amin *cehh da mcm ustazah !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________