Haha .. whaT happen t0 me??!

Hye uallss ...Sehat engGak sih ... !lupe ahk beri salam ..Assalammualaikum ualls ...(hah jawaB2)...





Nak bercerita lah ...
hAhah Lem0nade kaw sENGAL ! macam mana b0leh jatuh tersembam nie ..haha tadi kat sek0lah aku jat0h..malu giler ahk.!nak tahu kat mana aku jatuh..Hahax dekat dalam t0ilet .. mulanya nk keluar dari t0ilet. Maklumlerr kwan da tunggu lama kan.. siap bagi time unt0k kluar dari t0ilet lagi .. Sebel0m timing kawan tu nak bermula aku dah bukak pintu dah . Ingatkan nk buat tekEj0t kawan.. lAst2 aku yang terkej0t ber0kk! .. Sebab ape taw.. baru aku nak melangkah keluar dari pintu .. Derrr.. kain aku tersangk0t dekat kepala paip .. perh ape lagi maka terjat0hlah aku disitu tanpa belas kasihah ..hahahha!
Dah jatuh.. bangun balik. sakit giler ahk badan sEbab butat aksi sUperMAN ala2 versi0n dalam t0ilet .. haha! aku bukan nak nanges tapi Gelak macam 0rang gilerr ..sebab first time jat0h ter0k macam 2 .Baju da basah and k0tor .. bau t0ilet laGi !! Ape puun x b0leh daa~ nak tak nak sampai cikgu math puun thu .. Naseb baekk kwn sudi c0ver baekk untuk akuh ..hUishh perkara yang tak disangka-sangka.




N0takakiku: Lain KALI berlaku accident yang tak diingini .. secare tiba2 jerr . Jat0h macam situasi diatas.. anda digalakkang bangun .Buat mcm orang b0doh .. xde ape2 berlaku k..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________