keMbali mEng-updat0z .

Assalammualaikum ..!
anyb0dy heres .. kn0ck2., Wh0s there .. Bella here .

Banyak giler k0t sawang kt bl0ggie aku nie .haha. W0i Bella kali ni ape alasan kau hah?Buzy .,xde  mase ??! terlampau seb0k berfasbuk .. ??! Heyy macam2 larh alasan kau erk .. Hahha ., yaah mmng bet0l punn ..xde mase larh nk meng-update bl0ggie tersyg nie . Bell kau ape cerita ??! Cerita aku erh .. tarikh 15/7/2011 . Jam 10.58 am ., aku nga dduk lepak depan lappy ., sebab ape taw . hari x sk0lah larh . sk0lah da bagi cuti kann . s0 cuti free larh ,tpi bkn cuti sajja2 taw .. ehe .
Kau buat ape nie Bella ..? x b0hsan ker d0k di rumah . Nak thu aku buat ape ?? aku tengah menG-updte bloggie lah . Bosan gilerr punya pasal .haha baik aku layan cerita k0rea .. biase pminat n0 satu katakan .. W0ii ! mate aku sepett arh . knapa b0leh seppet .? ntah larh . bnatang apetah yg ggit aku .. mate da x leh bukak .. hurmm.. haha.Just got here, some days we meet again .. bubye readers yg setia . aku sygs kau!



N0takakiku : haha . insya-Allah ada hari Bell akan mengupdate this crazyz bl0g. Update punn disebabkan tUan tanah Athirah Idris a.k.a my biG ass .. hahah . s0rry babe !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________