N.U.K.I.L.A.N hatiku .

Dear my bloggie diary ., hahaha . HYE there w0rlds . belum terlmbt lgi untuk aku ucapkan tahniah kepada harimau muda Malaysia yg telah mengalahkan Indonesia dlam pertndingan bola sepak Sukan SEA .

Back to topic aku actually tengah b0san tahap gaban ni ., so shuke2 ati nk msuk entry kali ni .
 Alhamdulillah all gonna be fine back . Aku besyukur sgt sbb ape yg aku doa kpdNya akhirnya termakbul juga . Mmg bkn niat aku untuk menghalang persabatan ssiape . Aku ckup bhagia mlihat mereka kmbali seperti dlu walaupun hati aku sdikit sayu . Im the stupido pers0n actually., knp aku harus mcm ni , haha spatutnya aku ikut kata dia tpi akibat keegoan aku yg terlmpau tinggi sumenya hancur musnah . Tatkala aku brsedih aku akan teringat dia , sangkaan aku salah terhdap dia. Dia byk ajar aku ape itu perasaan dan mcm2 perasaan yg telah aku pelajari . Bila kita sayang n cinta sseorng sukar utk kite mlepaskannya ., akhirnya aku tewas . Aku terlalu ego ! tnpa aku sdari dia telah pun mninggalkn aku . Aku mula sedar ape rasanya bila kite khilangan orang yg kite syg ., bnde yg lepas takkan kmbali lgi . Sgale memori akn aku lupuskan . Aku redha dgn pemergiannya .,, Alhamdulillah, semua jwapn2 yg aku cari mmmbawa aku kpdNya, aku nampak cahaya yg m'lambai2 dri jauh, cahaya itu yg mmbuat aku bangun , dan ketenangan itu milik aku .


NUKILAN HATIKU SAYU BERKATA:

Kiranya hujan turun membasahimu,
itulah air mata dari hatiku,
menghintung hari2 bersama,namun aku dikecewa,
andainya ada bayu yg mmbelah wajahmu,
ia membawa kata dariku.,
aku kini dapat mnerima perpisahan ini .

Nota kakieku#:

 
Cintailah kekasihmu sekedarnya saja, siapa tahu nanti akan jadi musuhmu. Dan bencilah musuhmu sekedarnya saja, siapa tahu nanti akan jadi kekasihmu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________