RUTIN seorang PELAJAR

Heyy ualls, huhh sungguh tak brmaya Bell tghari bgini., uwarggghh ! Homework cikgu bagi banyak sgt wokk ! hm mntang-2 lah aku ni budak form5, perhh huntunglarhh kan~ Hadoii macam mana ni?? Homework sangatlha mnggunung ganang tapi aku ni watlek watpeace. Lerhh dah macam takde bnde pulak kann, pdahal homework banyak tak siap. Macam-2 lah nak kne buat sbagai kehidupan seorang pelajar ni. Hadushh homework beranak pinak dalam beg sekolah tuh, sempat lagi aku ni mengupadate blog ni kann. okeii no hal larhh untuk smua readers tercayang aku gak :)





says: Hahah betul kan?? macam tu larhh rutin aku setiap hari, homework ditangguh-2 tapi berfebuk 24 jam, haha so guys yang sbagai seorang pelajar jugak mstilah mengatur masa tu betul-2 supaya takdelah kerja tuh tertangguh dan memenatkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________