adUii sakitnye perut [!]

hye peeps! wahahah .., nampak tak tajuk diatas . ekiki .Bell sejak pgi tdi sebelum ke sek0lah perut tetiba jerh meragam sakan. s0 my m0m said n0 need go to sch if ur st0mach still n0t okeyh. Dengan keazaman yg byak aku kuatkan jugak untuk ke sch . ehe .., seri0usly kt sch sakit perut tu da hilang. tpi after recess time sakit tuh dtg balik. ya Allah punya senak ! smpaaikn aku tak leh bngun. than kuatkn semangat untuk msuk hist0ry class. w0oha pmbeljaran dilakukan di bengkel jahit . hist0ry class pun cikgu tak mngajar harini., sakit senak yg gilerr babeng tuh mnyebabkn aku beredar brsama-sama rkaanku Eny untuk tmankn aku call my daddy scepat mungkin. But !! WAIT F0R MINUTE ,.. ini bukan skit perut biasa .. ini rase suda mahu kena cirit-birit .. uwahhh . akuh dgn segera suruh rakan aku uh untuk cepat segera. Aku tak tahan larh weii . tempat first yang akuh nk pergi ialah T0ILET. jauh gilerr dri bengkel jahit uh. perut mang ngh meragam mse tuh. nasib baik lah sempat. lw tak x thu ape jdi .. huh nsib baik kwan ade rakan yg setia menemani akuh. call daddy n suruh pick up Bell kt sch. larhhhh .. rupe2nya daddy un sakit prut ! ape da jdi nieh . hahaha. sesampaiye daddy . kite0rg un check 0ut dri sch. dalam kete daddy ckp dy pun cirit birit bgitu juga ngn my m0m. BaHahHAa .. ape yg akuh da telan ni ??!Q 0wh kERANG yg m0m akuh masak ??! salah makan 0 kerang uh da expired .. hahah . wahh blik rumah kite0rg tukar2 shiff t0ilet . hak3! akityer prut ni smpai k0song isi prut ni ., perghh kene kat sch pulah tuh ..





n0ta kakiku:# haha ., laen kali makanlah mknan yg berkhasiat n tgk jugak jnis mknn uh. kang tak psal2 perut buat hal di bln puase ni ., hahaha bukak puase tdi mkan kupan pulak .., haissss .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________