mOod akuh bila giLerr (!)

hye3!!hehe ..

Apa tu emoticon? Emoticon adalah gabungan emotional + icon = emoticon. *Pepandai je aku* Dengan kata lain, emoticon ni adalah grafik yang boleh gerak-gerak dan melambangkan banyak ekpresi tu.. hari ni aku nak main emoticons puas-puas. Pilihan aku hari ni adalah emoticon monyet. Reaksi monyet-monyet ni menggambarkan mood aku sendiri. Kenapa aku, bukan korang? Eh! Sebab aku  ...


Monkey Emoticons Yoyo Monkey Winks Yoyo 
Nakal-nakal & gedik dengan Fahmizie supaya dapat kena marah.

Monkey Icon Cici
"Ah ah Ahmad.. ihik ihik"

Monkey Winks Monkey IconMonkey Wink Yoyo
Reaksi apabila Lincah Reply msg ., merayu sakan.

Monkey IconsMonkey Emoticon
Seronok bila dipuji kawan atauorang tersayang

Monkey Icons YoyoMonkey Icon CiciMonkey Emoticons CiciMonkey Winks Cici
Muka keji bila rasa nak kondem Najiha FAtin dan Eny

Monkey Icons Monkey Emoticon 
Reaksi keji bila berjaya kondem Eny dan Najiha

Monkey Winks Yoyo
Tyraa!!! (silat gayong!)

Monkey Winks Yoyo Monkey Winks Cici
Apabila terserempak dengan kuceng yang super comel

Monkey Icon 
Berjalan dengan riang dan yakin dekat 'place where I belong' 

Monkey Icon Icon Monkey Yoyo
Berusaha bergaya comel (tak pernah berjaya)

Icon Monkey Yoyo
Gaya bizibodi bila nak korek rahsia Shuhaida dan Aisah

Monkey Icons Yoyo Monkey WinksMonkey Icon Cici 
Memberi keyakinan kepada orang lain dan diri sendiri

Monkey Emoticon Monkey Emoticon CiciMonkey Icons Cici  
Rasa hebat bila dapat selesaikan masalah math atau berjaya bukak penutup botol yang ketat

Monkey Icons Yoyo Monkey Icons
Aku slalu demam, tapi orang ingat aku mengada-ngada

Monkey Icons Yoyo 
Curik-curik buat 'aktiviti malam' tanpa pengetahuan ayah (padahal curi-curi pegi amik lappy online fB)

Monkey Icons Yoyo 
Jerawat lagi..! Jerawat lagi..!

Monkey EmoticonMonkey Emoticons
Aku suka dengar lagu Big Bang!

Monkey Icons CiciMonkey Icon
Bila makan, aku tak suka cakap. Aum!

Monkey Icon
Seperti manusia lain, aku juga bernafsu terhadap wang. Astaghfirullah!

Monkey Emoticons
Lepas makan jangan lupa sebut Alhamdulillah..!

Monkey Icons Yoyo
Reaksi wajib bila berada dalam kelas, especially kelas petang (tengah hari)

Monkey Icons Cici
Aku suka buat muka bangang dengan adik supaya dia tensen

Monkey Emoticon CiciMonkey Icons CiciMonkey WinksMonkey Wink Yoyo
Reaksi bila nampak jang geun suk dan manusia-manusia yang sewaktu dengannya


 --Hehe.. best kan? Korang pun main la jugak.. Maaf la, ni entry syok sindri sebenornya.. heh. Thanx for ur time!--

th blackcat 04 Animated Black Cat Emoticons
Ah sudah.. terjumpa emoticon kuceng plak.. binci betol aku.. huh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________