Apa yang aku nak. Itu yang aku impikan

Hello readers, how r you? how bout your holidays? must be enjoyed rite? Tetiba datang mood nak update blogg niha. Rindu nak menaiplah pulak. Hihi. Maklumlah suka duka aku ada jugak yg aku luahkan di sini. Semua orang ada impian masing2 kann? begitu jugak aku. Korang ada yang letak wish list dekat tepi blog kann? okehh aku tak letak punn -,- so aku nak share wish list aku kat entry ni. Panjang sangat apa yang aku "wish"kan haha so baik aku menaip jep. Apa yang aku nak dalam hidup:

KEJAYAAN/MATLAMAT:
Semua orang mahukan kejayaan begitu jugak aku, satu hari nanti aku nak buktikan yang aku boleh berjaya. Aku nak tewaskan semua yang dihadapan aku. Aku nk berjaya macam kakak2 dan abang aku!! SPM tahun ni insyaallah aku akan struggle betul2. Aku nak masuk Universiti lepas tu nak amik master lepas tu PHD nak ada kerjaya sendiri. Nak jadi KAYA! yaa, ahah besar kan matlamat aku nih?? Tapi itulah yang aku nak capai. INSYALLAH kalau aku ada effort yang lebih :) (FACT)



SAHABAT:

Sahabat yaa, aku nak sangat jumpa kawan2 yang lama2. Aku nak sangat jumpa dorang semua kalau boleh. Hang out sama2. Haha bestnyerr saat itu.(SUBADRA,BATRISYIA,SHAHIRA,SUHAILA,IZZAH,SHAHANIM) erh haha lupa pula kawan2 lain yang kenal aku. Aku perlukan seorang sahabat yang setia. Yang mana kalau aku sedih mereka ada untuk aku. Boleh menggila dengan aku macam ATHIRAH,NAJIHA dan NADIRAH sahabat aku sekarang ini. Aku harap aku takkan kehilangan korang k.

GADGET:
Okeh, yuho0 part nih yang aku suka! omjeahh! Bila aku Dah ada duit nanti aku nak beli semua benda yang aku nak. Tak nak pinjam2 barang kakak2 lagi. Aku nak beli semua benda yang aku nak. Perempuan mmangg tak lari semua ni kan? Haha jeles bhaii bila tengok kawan2 kita yang mampu tuh. Haishh aku hanya mampu memerhati jela.

SESEORANG:
KEkasih hati. Bila ekonomi aku dah stabil aku nak ada seorang prince charming yang boleh layan aku macam puteri raja. HAHA actually jelez aku tengok member2 aku nih hang out dengan boyfriend dorang. Sweet gila kut dan masa tu larh aku mula berangan ala2 pak jenin kann. Kan best tuhh  :(( hmm tapi sokeyhlah tade boyfriend pun takpe sebab aku nak capai kejayaan dulu. Btw, aku banyak scandle so tak payah lah ada boyfriend2 ni. Buang masa dan tenaga kann?? haha *banyaklah sangat

LAIN:
Aku nak ada lesen! motor atau kereta itu aku tak kesah. hmm aku nak jugak ada kenderaan sendiri. So, tadelah aku terperuk kt rumah niyhh. Aku nak life macam orang lain yang boleh hang out dengan kawan2 tapi malangnya kawan2 aku semuanya macam aku gak. Nak keluar pun susah, nak hang out lagilah tak dapat. Ada sesiapa nak jadi pemandu aku tak?? humm :(( jeles kut dengan kehidupan orang lain yang ada kebebasan.


AKHIRkata: Aku nak ubah hidup aku! aku nak belajar rajin2 lepas tuh nak ada kehidupan yang lebih sempurna macam orang lain .Aku nak berjaya.............. ! itu prinsip aku =.=

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________