HOLIDAY ualls

Heyy peeps, well we meet again. Amacam korang cuti ni plan gi mana?? dua minggu tu kawan. Hahah sekarang dah prtengahan bulan 5 pastu bulan 6 kann. Kejapnya masa berlalu, Ya Allah cepatnya masa berlalu. Macam yang aku hadapi pada tahun ni. Moga aku tabah menjalani segala pahit getir. Cuti ni??hm full dengan kelas tambahan lepas ue banyak kenduri kahwin kan.hoh mmg ohsemm, next week pn brother aku nak betunang pulak kan.Bicara soal hati -.- seriously aku masih sayangkan dia. Dapat tengok dia dari jauh pun jadilah. Kadang2 rasa menyesal tinggalkan dia. Arghhh! peduli apa aku. Dia selalu abaikan aku. EGO sangatlah. Sendangkan dalam hati aku mengharap sangat yang dia datang dapatkan aku balik.Tapi itu semua takkan berlaku agaknya. sebab apa?? sebab dia Ego :( kan bagus dia tahu ni. hishh tak guna! but nevermine lah. Okeh got to go now selamat bercuti kepada rakan2 Bella and untuk korang semua juga yerr. ENJOY ur holidayy :)) Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________