s0mething in mem0ry,

Dalam bas akuh dduk tmpat biase aku lepak ngan adik aku., suddenly ade mamat brutal dtgg menyemak ., huhh.. heyy si t0njang nie lgi ! tak sahh klau tak usha akuh. halamakk aiyy.. Huhu . tak kesahh lah aku ta layann kau punn. tapi semakk nyerr muke aku ! bau kau da larh kuat., perfume jenama ape kau gune nieh.. jgn dekatt2 ngan akuh lah t0njang .. mase bas nk brhenti., girl yg kt depan ue ckp 
 " abG2 tak yah lah nk tryy akak ue .., bile2 un takkn dpat punye ., akak nie dah ade bf dah hnsem dri abg" t0njang" diamla kau gem0k ! kau thu ape bdk" girl ue "kan akak kn., bf akak hnsemm kan., bb akak nie cute larh".. derrtt .!
Tiba2 aku teringat kt fifi ., 0rgg skeliling mmg mcm nieh, peduli ape akuh nak bf hensemm ke tak ., hensem law mcm haprakk un tak gune jugakk ! ahah.,
Btw., penyakit hemoroid dtg kembali ., penghadaman akuh tak bt0l!! bkn tuh., haaha . . . lemahyer badan. jalan tak leyh dduk lgi tak leyh. Mang tahap siyez da. Aku salah bb tak dengar ckp mak., sumpahh akit perut nieh! Kkurangan darah ..........?


N0takakiku: "Adik hensem tak smestinya baik, buruk tak smestinya tak hensem
                   yang penting hati kita ni baik ke tak" ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________