Kekuatan & Kelemahan

Awak tahu..

Saya sayang awak.. tapi saya susah nak tunjuk..

Bila saya buat apa².. orang pertama yang saya fikirkan adalah awak..

Tapi saya tak pasti.. awak pernah fikirkan saya atau tidak..



Awak tahu..

Awak lar punca kekuatan dan semangat saya..

Saya rasa awak juga tak tahu..

Awak jugalah puncanya membuatkan hari saya down.. tidak berseri.. lemau dan basi..






Kata² dan percakapan awak bagaikan radio menjadi halwa telinga saya..

Saya suka sangat bila dapat dengar suara awak dalam phone. haha.

Tapi... kadang² awak sedar atau tidak.. kata² awak jugalah menjadi belati menoreh² perasaan saya..



Awak buat saya ketawa.. tapi dalam masa yang sama awak buat saya menangis..

Saya benci awak.. tapi masih juga sayangkan awak..

Mungkin sebab sayang lah saya mudah tersentuh dengan setiap perangai awak..

Kerana.. awaklah kekuatan dan awak jugalah kelemahan saya..





#:Saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat2 dan taknak kehilangan awak :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________