Buzy yg teramatt !

Hyep ! ok thun ni mmg thun yg pling buzy bgi aku bukan ape taw , baru dua hari msuk skolah, fuhh punyelarh byak keje nk kene buat, abess srabut kpale aku ni , Huhh dan skarng aku trpakse korbankan byk mase aku untuk fokus study. Takpelah klau kite susah-2 dulu kan, insyaAllah akan ade hasilnyee, tpi aku punye timetable mmg pack gilerr ahk ., andd next week aku dh start tuisyen . kehkehkeh with my bb big ass . Mulenye taknak sbb tkut nnti brcmpur aduk pulak dgn keje-2 rumahh ,tkut mase trlampau limit tpi di sbbkan kawan aku sorang tuh hah so aku daftarlah tuisyen . Tpi nnti msti buzy gilerr kan . HAha insyaAllah boleh buat untuk mase dpan aku jugak . N btw knp cikgu suke jadikan aku contoh dalam kelas?? tak shukelarh aku than bdk akn ckp" elehh cikgu asek-2 Bella" . huhu jeles larh ue kan-2, cikgu aku sume cool gilerr kott, cume tettt cikgu sjrah n math jerhh aku tkut, mntk-2 larh mreka tk garang, haha mklumlerhh aku ni dduk first class skaali budokk math lak ue.*mngaku jugak nieh ,ape-2 punn aku tawakkal je larh, aku akan brusaha lbih untuk thun ni smpai msuk klas punn mate dh jdi mcm panda ---> =,=' dlam klass . Agak-2 boleh fokus dak tuhh ,skrng kne byk blajar sehh ni punn aku curi-2 amek lappy tnpe pngethuan parent . hmm hp punn dh kne sita , shitto ! tpi tkpelahh untuk mse dpan gakk , buzy-2 ni punn ade gak dok usik aku lgik ., chaiyokk-2 !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________