M A G I C I A N | i l0ikeee |~

Heyy guys we meet again at the same pretty bloggie., ok harini aku nak share something dengan korang bukan ape taww maybe sbb aku excited sgtt dengan perkare yg aku nk story2 ni. Haha yang macam korang semua tahu smlam Chinese New Year kann. So malam tuh aku bukaklah tv channel brape tah kann, disbabkan aku tak ngant0k aku layan lah tv show china tuh. Show pasal ho0yeahh~ pasal MAGIC! best gilerr weii, magician dea sume hensem-2 beb haha tuh yang aku shuke tuh. hahah okeyy salah sorang daripadanye sangatlahh aku minat andd mmng femes lah bab magic2. okeyy tengoklah si hensem ni :



okeyy sorrylha ni video bukan nk tunjuk magic show ke hape cume haha aku shuke doee tgk muke dea., Okk lupe nak bagitahu name dea Liu Qian, name punn comeii kann. Hahaha tak taw nape aku teruje sangat andd btw aku harap kan bagus aku ade boifrengg magician macam Liu Qian ni, everytime aku bosan or sedihh dea boleh buat aku happy. Lagi satu perhhh sape yang jadi voluntiarr naik kat atas pentas tuh mmg bertuah gilerr nak2 lagi kalau girl2 lha kann dah tntu2 dapat bear dari dea, ouhh sweetnyee kann . HAha.






Notakakiku: okkeyy daa nak sambung berangan dgn MR .Magician . hahahaaxx~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________