Rutin Harian ~

Heyy guyss, huhu tetibe tergerak hati nak masuk entry niha. Okeyy haha aku dh mule nak merepek kerepek ni k , huhh okeyhh aku lately ni mmg buzy glerr beb, pasal sekolah hee., hmm okeyy aku dgh form 5 sekarang so kenalah kumpul markah koku banyak2 kan2. Paling tak boleh blarh beb aku dapat jadi Timbalan Pengerusi .HAHA hebatt tak . Korang tahu ahk aku ni Tim. Pengerusi bagi Kelab ISMA. ISMA larh??? tahu tak? HAHA Kelab Kebudayaan dan Tarian. huhu tak sangke kann. hmm tuh larh jangan pndang rendah kat aku ni, diam2 berisi jugak taww, dan untuk Indoor Games aku just dapat jawatan bendahari jek, hm okeyyh wat tapi nk main Catur ni alahaii aku failed weii tapi aku rase nak cube ssuatu yang baru.  Dan tahun ni aku nak aktif glerr2 ahk , sbagai ST. John Ambulance Scout Team katenye. Btw guys, tuition aku ok-2 larhh, cikgu dea sume best2 gilerr , insyaAllah all gonna be okeyy, tetibe aku bersemangat ni kenapa?? HAHA hari2 aku telan ubat natural homepathy Dr .Haris, mane taknye kann2. Tahunn ni aku akan berusaha untuk jadi yg cemerlang. Chaiyok-2 ! korang yg form 5 punn kene jadi mcam aku ni taww*malas je nk kerek. haha , guraw-2 je syg. oKehh2 aku nk smbung study ni, huhu pakwe sudah panggil a.k.a Buku2 sekolah. kbye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________