Kalau Tak Pandai Ikat Tali Kasut, Jangan Sekolah Tinggi2..

xtinggi la.. sekolah aku 2 tingkat je..

hahahaha...




betul la, kadang2 kan ada orang xreti nak pakai kasut bertali, senang2 beli yang sarung aje.
sarung dan lari!
kan senang.. xpayah nak kena duduk la, tegangkan tali kasut la, ikat simpul2 la..
tapi masalahnya dulu sekolah aku xkasi pakai kasut sarung..
padahal kasut penguin tu murah je xsampai RM10 pon ada..
kedekut punya sekolah! huh!

arini aku nak tunjuk korang2 semua ikat tali kasut secara kreatip..
ye, kekreatipan tu perlu belajar sebab orang xkreatip macam aku macam mana nak buat benda kreatip..
orang kreatip la yang kena mengajar orang xkreatip macam aku ni haa.. kan..
tapi aku bukan nak ajar satu2, masuk sini, keluar sana..
aku kan kata aku nak tunjuk je..
pepandai korang la ek..





tu je la aku kasi tunjuk..
lemak la nak kasi semua..
bayar la kalau nak lagi..
hahahahhaa..
xde la, aku kan pemalas..
mende2 ni semua dalam slideshow, penat la aku nak copy paste kat dalam paint..
aku dapat ni masa aku join yahoo group dulu..
kalau nak, kasi emel kat aku, nanti aku emel..
jangan suruh aku uplod kat mediafire la, mediawater la..
aku xreti tu semua..
sekian, babai..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________