A.P.E m0tifnya ?

Heyy k0rang2 semua . Tadi tengah sibuk aku dok menggoogle ., aku bukak lha pulak facebook . Than ade post ni menarik minat aku untuk watch that vide0 yang bertajuk Cinta Muka Bulu . Smestinya berkaitan dengan artis kita yg tngah meletopp-2 skrng kann . Najwa Latif . Haha, aku try lha usha video ue ., hahahah lawak abes lha muke2 yg ade kt clip video ue . Sumpah lawak gilerr But ., yupp ape functi0n deaorang buat clip video ni ? saje2 0 shuke2 , and cuba k0rang dengar lirik yg di ubah pulak . hewhew ....... just watch this yawh :




ocayy, h0w ?? " setiap yang berbulu ada kebaikkannya"  .. berbulu ??  aku tak tahu lha klau ini just sekadar j0ke untuk hiburan tpi mcam ntah papetah berbulu dea tu . hmm, lagu sedapp2 di tukar jadi mcam tu . ocayy, people hanye fokus dekat lakonan tu je .   but setngah people pulak berfikiran luncah. heww  ., ape punn tak buleh . think positve babe . itu lagi pnting ! chow .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________