Mimpi yang Terindah .



Heyy guyss., pagi2 lagi aku dah bangun . huhh like im always do . gi bilik air jap dah tu braekfast lah ape lagi kann . punye lah malas aku harini s0 haha aku tid0 lah blik kann di bwah kipas andd suhu yang sjuk bersebelahan dgn tingkap. aku pun tido lah teb0ngkang atas ktil . tup2 aku bermimpi . indah glerr kodd mimpi tu . Aku terjage truss aku mnangis baii . Haha. Aku rasa bahagia sangat dea hadir dlm mimpi aku., mybe aku terjage dan trus mnangis sbb krinduan dgn org yang dalam mimpi-2tu agaknye. memang ye ponn . Hmm ni semua mainan tidur je kann. Ya Allah , bahagianya aku ketika itu . Ta k ke pelik k0rang tidur tngah sy0kk mmpi best2 ni dah tuh terjage terus mnagis .Aku klau b0leh taknak mimpi-2 tu berlalu pergi . Aku bahagia sgt. Kenapa dea yang muncul,? :'(   rindu kodd kat dea . haishh alangkah indahnye . Bhahaha ch0w !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________