SEKOLAH lagi ?! 0uhh tidakk !

Hyep there ., huhh ok . Actually tengah tergesa-2 menaip entry yang berkaitn dengan tjuk di atas . Yawh ! lagi satu minggu nak msuk sekolah beb. Bella kau ape citerr ni?? HAha, sumpahh derr aku tak bersmngat nk msuk thun baru dan kmbali ke sekolah . Bukan ape taw next year dah form 5. Fuhh tanggungjawab yg berat skali aku kena pikul. Study-2 andd study . takutnyerr aku beb. Bukan takutt ape tkut dengan peperiksaan SPM nnti . heww semua org termsuk kawan-2 kat fb ., Fuhhlamak status semua pasal sekolah . Ecxited pluss girang gilerr korang ni . mEsti tak sbar nak jumpe kengkawan kan . Korang sume baju sekolah, kasut sume dah beli blum ?? . Haha, btw tadi pergi shopping dgn fmily beli brg-2 sekolah . Orng pertma yg cpat buat pilihan ialah ...... BElla nGekngok . hehe akuh lah tu kan-2 . Seriously adik aku dah prepair sume brg-2 nak pergi sekolah ., tulis nama kat buku punn da . Tpi aku still dok tmenung buadd mcm org bodho-2 ja . Haha berat ati nk bgun pagi-2 pergi ke sekolah bak kata cikk Haziq kite . -,-' haha . Ok mmg tk brsmngat nk msuk thun 2012 nieh . haishh ape punn tk boleh kau bella . huhh mmg berat hati btul larhh ni kan-2 . :)



n0takakiku#: korang jangan malas-2 mcam aku taww . ahah nnti tak berjaye mnyesal pulak . untuk SPM candidates 2012, wish korang gudluck, jumm kite pulun hbis-2san k . tata . muahh :* !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________