Aku Masih Mencuba::

Heyy guys, benda ni dah lama ade kat fikiran aku cuma takda masa nk menaip and hanya mengarang dlm kpala h0tak ni sejak malam smlam ,, hm. Jyeahh back to topic kini aku msih mncuba untuk mlupakan si dea. hm aku rasa aku da ckup kuat brbanding dulu, cuma kdang2 je teringat balik kisah lalu yg tak dpat di lupakan. Haha dan skrnag aku mula tacing sebab teringat waktu itu .,, kisah gembira dlam hidup bebb! tkkan nak lupakn pulak kann2. Korang yang tengah mmbaca ni pun mesti prnah mngalami bnde yang sama mcam aku ni ., mksud aku "di tinggalkan 0 meninggalkan" sseorang yang dulunye sgtlah brmakne dlam hidup korang.*pada yang blum prnah mngalami lg, aku ucapkan TAHNIAH sbb kau kau blum mngalami situasi sbegini .Yupp khilangan sseorang ue bkan mudah untuk kita lupakn nk2 klau dah terukir kenangan kat situ brsama si dea. teeettt .......... baby dunt cry k, and skg tetiba air mataku jatuh tnpa smpadan . HAHA. EN0uGH ! ST0P crying. Bnde yang lepas jangan di kenang BELLA. Chill + Smile k. Wlaupun sukar untuk aku mlupakan tapi aku akan trus mencube dan cube dan cube. Haiyakk brape kali cube da -,-'.*sebanyak yg mungkin tpi jgn smpai nyany0k pulak jadinyerr. hihi .Take an easy way to forget about him/her. Macam aku ni snang jek ., tid0 larh ape lagii smpai rse aku nak bangun aku bngunLah .haishhhh*anak dara tk baek bangun lmbat lerh ! ADE aku KESAH?? haha dah itu yg pling aku suke nk buat mcm mana. Atleast, tkdela aku nk termenung smpai ke hulu kan., lagi bguss aku bermimpi kawen dgn anak RAJA. haha .

N0takakiku: "Setiap yang berlaku ada kebaikkannya, harus pejam mata dan cuba apa sajaaa aaa ..".tabahkan diri, kuatkan smangat . Chaiy0k2!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
_____________________________________________
sEkadar uNtuk meNc0ret-carEt di rUang hati kEhidUpanku..kamsaHamnida
_____________________________________________